Påskafton! Tror jag? Dagvild. Märker knappt av påsken, och har knappt träffat mina kids alls denna helg. Eddvin har sovit hos Mommo och Ebba har pappavecka. Lika bra det, jag är kontaktbar någon få timme under dagarna.

Igår efter jag lämnat Eddvin hos mamma så åkte jag på påskmiddag med familjen Backman/Ryngmark, och Petters nya söta fräna tjej Frida. Jag vart inte alls avis när hela skaran skulle ut på sväng. Inte alls. Har redan spikat in en helg nästa gång Hanna kommer hem och jag är ledig… Få se, vart hamnade vi? I juni var det. I mitten på juni. Bra att vara ute i god tid tänker jag.

Hälsan känns bra. Lite mosig i huvudet, men har lyckats fylla på kaloriförrådet med både påskgodis, påskbuffe, smörgåstårta och rejäla frukostar av havregrynsgröt och laxägg-smörgås.

Nu ska jag hoppa i kläderna, ett snabbpass på badhuset innan jobb. Hoppas ni har en bra påsk! Jag ska fira min hela nästa vecka med mina jäkla fina kids. Hej!

Lämna en kommentar