Tjaah.
Igår på morgonen så åkte jag och Kikki upp på fysion. Jag körde ett crossfitpass och avslutade sedan med OTM. Marri var snäll och var här hos mig med Eddvin medans, efter att hon dessutom övernattat här. Allt kändes bra på gymmet, snabbt pass, tungt pass.
Crossfit; 50 utfallsteg, 40 squats, 30 boxjump, 20 pushups, 10 burpees.
OTM 6 min; 10 pullups, 8 tunga flies, 5 upphopp (om jag minns rätt…).
När jag kom, vinkade jag till Marri och gick sen och la Eddvin. Och då jävlar brast en cysta i buken. Jag ringde och hade panik åt Jocke som var 25 mil härifrån. Ifall att jag skulle svimma, så han sen kunde ringa någon som kunde komma och ta hand om mitt barn.
Men efter ungefär 5 minuter av mardrömsamärta, så satt jag bara och skakade, svettades, hade trillat ner på golvet och jag tordes fan inte resa mig upp. Fick 20 minuter innan Eddvin vaknade. Tur i oturen att den brast just på hans 30 minutersvila?! Gud har en plan för oss alla 😉

20130302-130644.jpg

Tog upp Eddvin och fast jag tror min kroppstemp låg på 40+ så tvingade jag mig ut med pulkan, bara för att slippa lyfta honom.
Jocke kom hem efter någon timme och då small jag av i tre jävla timmar! Vaknade som en ny människa och åkte till jouren som konstaterade att en stor cysta hade brustit. Puh. För andra gången nu.

Så idag var tanken att köra mitt andra crossfitpass. Men jag körde ett överkroppspass istället. Kände mig i bra form och var riktigt pepp 🙂 ett bra pass! Avslutade även idag med OTM, 10 utfallssteg, 8 squats, 4 burpees. En ganska lätt och enkel med massa vila på minuten 🙂 behövdes idag.

Skulle egentligen vilja umgås med kompisarna idag, hitta på något riktigt roligt. Men ska istället laga middag, köra på en ta-hand-om-mig-själv dag och bara njuta i lugnet 🙂 medans kompisarna antingen är bortresta eller ska på fest ikväll!

Puss med er 🙂

Lämna en kommentar