Övernattningskompis för Ebba, slalom på Dundret för småtjejerna och längdåkning med Eddvin i pulkan för oss. Borgarkungen med alla hopptält. Födelsedagskalas hos Adrian och Camilla. Älgfärslimpa med grönsaker. Och avslutningsvis ett Tabatapass:

Burpees 4 min
Planka med hand till tak 4 min
Spänstsquats 4 min
Armhävningar 4 min
Rygghävningar 4 min
Mountainclimbers 4 min

Vilken dag! Och jag är inte ens trött. Var och provade ut nya längdskidor och det slutade med ett köp, av skidor pjäxor bindningar och stavar. Och en anmälan till Dundret Runt 3 milen. Vad har jag gjort?! Men det ska nog gå bra. Med likasinnat sällskap, ska vi nog ta oss runt berget. Afterski och festligheter ska absolut få avsluta den skidåkningen i alla fall.
Och påskens tilltänkta fest blir inställd för mig. Kommer jobba hela påsken istället. Inte mig emot 🙂 det gör jag så gärna så! Kommer istället vara ledig Ebbas påsklov, och då blir det fjällen!

Imorrn badet med Ebba Eddvin och Cornelia! Sen såklart en sväng på nyskidorna om dom fått valla… Ebba har också fått nya skidor av Matti, passar ju som handen i handsken att öva då 🙂 för allihop!

Lämna en kommentar